Har købt min bil her få ro år siden, Er super godt tilfreds. Bilen har været til to års eftersyn, alt er perfekt. God service.
Gert Frisch Rasmussen 22. august 2019
Altid en fantastisk service, kører gerne turen fra Horsens til Vejle for deres service ⭐⭐⭐⭐⭐
Kasper Høst 22. august 2021
God service
tommy christensen 22. august 2021
God service 👍.
Brian Rosenhagen 22. august 2022
Bedste forhandler i trekant området.
Carsten Olesen 22. februar 2023
Oprettet
Gunner Jorgensen 22. august 2019
Rart sted med imødekomme sælger
Bo Egebjerg Andersen 22. august 2019
Hej til jer det er altid dejligt at komme op til de to brødre, man kan altid rende på en af dem og få en god snak og hører at det går godt dejlig familie 👪